söndag 20 januari 2013

Morötter

Jag kämpar vidare med att bli av med mina graviditetskilon.
Efter att dottern föddes vägde jag ganska exakt 95 kg och här om dagen när jag ställde mig på vågen så var jag nere på 82,6. Det har tagit sin lilla stund men det är sakta men säkert som gäller för tillfället. Huvudsaken är att det iaf alltid går neråt.

För att inte tappa motivationen så tänkte jag sätta upp lite delmål och morötter.
80kg - Göra en ansiktsbehandling
77kg - Köpa en ny väska
75kg - Frisörbesök
73kg - Prova fiskpedikyr
70kg - Köpa en ny garderob

Jag ska försöka med att ha nått målen till min födelsedag den 28:e juni. Vilket ger mig cirka 23 veckor. Under tiden ska jag givetvis fortsätta med att träna tre ggr i veckan och (efter januari som är sockerfri) endast äta socker en gång i veckan.

Äger inte så många bilder på mig själv vid den här tiden.
Den här bilden är iaf från i sommras och får agera min "före-bild".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar